Dofinansowania

Złożenie wniosku online o dofinansowanie na sprzęt

Poniżej przedstawiamy kolejne kroki rejestracji konta i złożenie wniosku o dofinansowanie na sprzęt pszczelarski.

1. Konto

Aby wypełnić wniosek o dopłaty na sprzęt musisz mieć zarejestrowane konto na platformie usług elektronicznych ARiMR. To znaczy, ze musisz mieć login i hasło do swojego konta. 

Jeżeli nie masz założonego konta - musisz się zarejestrować. By  to zrobić potrzebne są:

  • Numer Producenta EP
  • 8 ostatnich cyfr rachunku bankowego, na który otrzymują państwo płatności z ARiMR, konto podane na wniosku o wpis do ewidencji producentów.
  • Kwota z ostatniego przelewu otrzymanego z ARiMR, zrealizowanego w poprzednim roku kalendarzowym. W przypadku kilku przelewów danego dnia wpisujemy kwotę największego z nich. W przypadku braku płatności w roku poprzednim należy wprowadzić wartość 0,00.
  • Email (dane nieobowiązkowe)

Jeżeli masz już założone konto w ARIMR (masz login i hasło) – przejdź do kroku 3 Logowanie.

2. Rejestracja

Wchodzimy na stronę Platformy Usług Elektronicznych ARiMR: https://epue.arimr.gov.pl 
Wyświetla nam się kalendarz wydarzeń.

W prawym górnym rogu klikamy przycisk Zaloguj się, przechodzimy do strony logowania/rejestracji

Tu klikamy podświetlone na niebiesko: Zarejestruj się

Rejestrujemy się wpisując:

  • Login, którym jest 9-cio cyfrowy numer Producenta EP.
  • 8 ostatnich cyfr rachunku bankowego, na który otrzymują państwo płatności z ARiMR, konto podane na wniosku o wpis do ewidencji producentów.
  • Kwota z ostatniego przelewu otrzymanego z ARiMR, zrealizowanego w poprzednim roku kalendarzowym. W przypadku kilku przelewów danego dnia wpisujemy kwotę największego z nich. W przypadku braku płatności w roku poprzednim należy wprowadzić wartość 0,00.
  • E-mail (dane nieobowiązkowe)

Zaznaczamy:

  • Przyjmuję do wiadomości treść klauzuli informacyjnej
  • Akceptuję regulamin korzystania z konta w systemie teleinformatycznym ARiMR

Klikamy: przycisk Zarejestruj

W następnym oknie wpisujemy raz jeszcze login (9-cio cyfrowy numer Producenta EP) i klikamy przycisk Dalej.

Wprowadzamy raz jeszcze, w celu weryfikacji, 8 ostatnich cyfr rachunku bankowego oraz wypłaconą kwotę. Dane te wprowadzaliśmy w jednym z poprzednich kroków.

Następnie wpisujemy hasło które chcemy mieć, powtarzamy je. Klikamy na przycisk Zmień hasło.

Zostaje wyświetlony poniższy komunikat.

Po chwili oczekiwania automatycznie zostajesz przekierowany na stronę logowania.

3. Logowanie

(Jeżeli nie zostałeś przeniesiony na stronę logowania - wejdź na stronę https://epue.arimr.gov.pl i w prawym górnym rogu kliknij przycisk Zaloguj się).

Logujemy się za pomocą nazwy użytkownika (numer EP) oraz hasła stworzonego przez siebie w procesie rejestracji.

Po zalogowaniu, w wyskakującym okienku zaznaczasz, że zapoznałeś się z Regulaminem oraz Klauzulą informacyjną.

4. Wypełnienie wniosku

Aby przystąpić do wypełniania wniosku najpierw klikamy:
Plan Strategiczny WPR na lata 2023-2027. 

Następnie przekierowuje nas na:
I.6.2 - Interwencja w sektorze pszczelarskim - inwestycje, wspieranie modernizacji gospodarstw pasiecznych
Nabór 2023: 3 kwiecień - 18 kwiecie.

Klikamy na podświetlone na niebiesko: Nabór 2023: 3 kwiecień - 18 kwiecień.

Po czym otwiera nam się wniosek. Na pierwszej stronie sprawdzamy swoje dane osobowe. Jeżeli się zgadzają - klikamy przycisk Dalej.

Wpisujemy liczbę pni, łączną wartość neto sprzętu, wybieramy status rejestracji weterynaryjnej (członkowie naszego koła posiadają przeważnie numer weterynaryjny) i wpisujemy wartość refundacji (nie więcej niż 60% łącznej wartości netto). Klikamy przycisk Dalej.

Zapoznajemy się z oświadczeniami, zaznaczamy wymagane pola na "tak" i klikamy przycisk Dalej.

Załączników nie dodajemy, klikamy przycisk Dalej.

Wybieramy sposób kontaktu w spawie wniosku: telefon lub e-mail. Wprowadzamy go w odpowiednie pole.

Potwierdzamy: telefon - kodem wysłanym SMSem na numer telefonu lub e-mail - klikamy w link wysłany na e-mail.

Po potwierdzeniu klikamy przycisk Dalej.

(Jeżeli trzeba jakieś dane skorygować - przyciskiem Wstecz wracamy do odpowiedniej karty, korygujemy dane, wracamy przyciskiem Dalej i wysyłamy wniosek.)

(Możemy zapisać wniosek jako kopię roboczą. W tym celu będąc w zakładce "Podgląd wniosku" nie klikamy na przycisk Wyślij, tylko wylogowujemy się. Wersję roboczą możemy wysłać przy następnym zalogowaniu się.)

Sprawdzamy na podglądzie podsumowanie wniosku. Jeżeli wszystkie dane są zgadzają - klikamy przycisk Wyślij.

W wyskakującym oknie potwierdzamy operację klikając na przycisk Tak.

Zostaje wyświetlony poniższy komunikat, informujący o tym, że wniosek został wysłany.

Po wysłaniu wniosku otrzymamy SMS i/lub e-mail informujący o tym, że wniosek został przyjęty: „Informujemy, że Wniosek pszczelarski o przyznanie pomocy z dnia (data wysłania wniosku) został prawidłowo zarejestrowany w systemie ARiMR pod numerem: (numer przypisany do wniosku).

Wysłany wniosek można w każdej chwili odczytać (logując się na swoje konto, po lewej masz panel swojego profilu, tam rozwijasz zakładkę "Moje sprawy", Klikasz "Wnioski PS WPR 2023-2027" tam klikasz lupkę-podgląd i masz wgląd w cały wniosek).

Pomocne narzędzia do pobrania

Formularz wyliczenia dotacji na sprzęt pszczelarski (format: .xls)

Opracowali:  Dymitr Bondarenko i Zofia Palewicz

 

Zobacz równieź

Dofinansowanie do leków na warrozę

Dofinansowanie do sprzętu pszczelarskiego

Image

Jesteśmy kołem terenowym Dolnośląskiego Związku Pszczelarzy we Wrocławiu

O naszym koleole

Porady

Info